O nas

2000

Powstanie firmy

Firma Centrum Stomatologicznej Diagnostyki RTG rozpoczęła działalność w Gdyni w roku 2000. Byliśmy jedynym niezależnym punktem wykonującym tego typu usługi. Początkowo wykonywaliśmy w większości RTG punktowe zębów. RTG pantomograficzne było wtedy nowością, dziś jest to standard przy rozpoczęciu leczenia. Jednocześnie uruchomiliśmy naszą pierwszą stronę internetową, którą wykonaliśmy sami w edytorze webmajster. Powstał również nasz pierwszy logotyp, którym posługiwaliśmy się do 2013 roku.

2004

Nowe gabinety

W roku 2004 otworzyliśmy kolejne punkty usługowe w Gdańsku. Zakupiliśmy nowy sprzęt firmy Planmeca, która jest do dziś światowym liderem w produkcji aparatury dla pracowni rentgenowskich i stomatologicznych. Rozpoczeliśmy również akcje promocyjne dla lekarzy i kupony zniżkowe dla pacjentów.

2005

5-lecie firmy

Już 5 lat na rynku świadczenia niezależnych usług rentgenowskiech dla trójmiejskich gabinteów stomatologicznych. Z okazji rocznicy świętujemy z wszystkimi pracownikami – pracowni gdyńskiej i gdańskiej bardzo dużym tortem. Szampan po pracy. 🙂

2010
RTG zębów gdańsk

Rocznica 10-cio lecia

Już mineło 10 lat od powstania firmy. Dziękujemy bardzo pracownikom i trójmiejskim stomatologom za owocną współpracę. Z okazji okrągłej rocznicy świętujemy uroczystą kolacją w sopockiej restauracji. Wszyscy mieliśmy okazję razem się spotkać i powspominać różne zabawne zdarzenia z codziennej pracy w usługach.

2013

Nowy sprzęt i generalny remont

Od roku 2013 świadczymy cyfrowe usługi RTG w zakresie zdjęć zewnątrzustnych. Zakupiony został nowy, cyfrowy aparat firmy Planmeca ProMax. Możemy przygotować dla Państwa wynik na płytce CD jak również wydrukować na najwyższej jakości błonie medycznej, dzięki nowej medycznej drukarce AGFA. Gabinet przeszedł gruntowny remont. Przystosowaliśmy łazienkę dla pacjentów do potrzeb osób niepełnosprawnych spełniających wszelkie normy UE. Powstał nowy logotyp oraz nowa strona internetowa, usprawniliśmy serwisy komunikacji z Państwem i pacjentami.

logo - rtg zębów
2016

Tomografia komputerowa

Od roku 2016 gabinet w Gdyni świadczy usługi tomografii komputerowej, najbardziej zaawansowanej technologi obrazowania rentgenowskiego. Zakupiliśmy najnowszej generacji tomograf komputerowy firmy Planmeca, jednocześnie w gdańskim gabinecie uruchomiliśmy cyfrowe usługi RTG. Oczywiście wynik badania dostępny jest dalej w obu formach, cyfrowej i analogowej dzięki nowej drukarce medycznej AGFA.

Tomograf rtg zębów -CSDRTG Gdynia
2018

Remont ulicy

Rok 2018 to remont elewacji kamienicy, w której się mieścimy i całej ulicy. Było to dla nas wszyskich z ulicy Wybickiego ogromnie uciążliwe. Cała kamienica osłonięta była rusztowaniem i nie mieliśmy szyldu przez pół roku, co bardzo utrudniało znalezienie nas przez pacjentów i dostawców. Poza tym wiązało się z wiecznym budowlanym bałaganem. Po zakończonym remoncie elewacji zamontowaliśmy nowoczesny szyld z nowym logotypem.

rtg zębów - gdynia
2019

Responsywność – urządzenie mobilne

W roku 2019 stworzyliśmy naszą stronę internetową od nowa. Zyskała nową jakość – od teraz jest responsywna czyli dopasowywuje się do każdego rodzaju ekranu na urządzeniach mobilnych. Pozbyliśmy się ciężkich elementów designu na rzecz prędkości wyświetlania strony. Strona skaluje się automatycznie na telefonach komórkowych wczytując rozdzielczość każdego ekranu.

Zespół

Urszula

Technik elektroradiolog

W radiologi stomatologicznej ponad 30 lat i ciągle szkolę się w nowych wyzwaniach. Prywatnie uprawiam kajakarstwo i narciarstwo, lubię kino i literaturę. Jestem babcią 2 ślicznych dziewczynek.

Ola

Technik elektroradiolog

Absolwenkta Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Elektroradiologia oraz studia magisterskie na kierunku Zdrowie Publiczne. W radiologii stomatologicznej od 10 lat. Prywatnie mama córeczki, amatorka fotografii, pasjonatka górskich trekkingów oraz literatury podróżniczej.

iga - rtg zębów

Iga

Technik elektroradiolog

Technik RTG oraz mgr ekonomii. W diagnostyce stomatologicznej od ponad 20 lat. Moją największą pasją są podróże. Interesuje się muzyką, filmem, kulturą. Lubię uprawiać sport (narciarstwo, pływanie, jazda na rowerze, górskie wycieczki). Moim ostatnim odkryciem jest morsowanie. Mam dwoje dzieci, które staram się wychować na zapalonych podróżników.

Juliusz - rtg zębów

Juliusz

Informatyk

Dipl.-Ing. absolwent Technische Universität Berlin na kierunku Angewandte Informatik (Informatyka Stosowana) w zawodzie 30 lat. Administrator i Inspektor Danych Osobowych, zarządzanie VPN, siecią, bazą danych. Prywatnie golfista lubi tylko bardzo dobre wina. Pomoże również, gdy drukarka nie drukuje, czy DVD nie pisze. 🙂

rtg zębów -szef Ola

Aleksandra

Właściciel

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim. Prowadzę firmę CSDRTG od 2000 roku. Wychowuję dwoje dzieci. Pasjonuje się narciarstwem alpejskim, wraz z grupą przyjaciół zwiedzamy co roku nowe regiony narciarskie. Lubię kino, dobrą książkę i sztukę nowoczesną. Interesuję się kuchnią roślinną, ekologią oraz czynną ochroną środowiska.